Vaje za trebuh

Za učinkovite vaje za trebuh ne potrebujete ogromno časa

V hladnejših mesecih lahko pod oblekami brez večjih težav skrijemo kakšen odvečni kilogram ali dva. A slej ali prej pride neizprosno poletje, ki nas prisili, da se soočimo s posledicami vseh tistih drobnih zimskih pregreh. Verjetno vas tako ne bo presenetil podatek, da v tem obdobju močno naraste zanimanje za učinkovite vaje za trebuh. Če se tudi sami sprašujete, kako se znebiti odvečne maščobe na tem predelu, imamo za vas nekaj koristnih nasvetov … 

Vaje za trebuh

Osnovni napotki za vse, ki se želite znebiti maščobnih oblog na trebuhu 

Če se želite znebiti maščobnih oblog na trebuhu, bo treba začeti migati. Vaje za trebuh so najboljši način, da preoblikujete svoj trebuh in poskrbite za to, da bo ta tudi v kopalkah videti lepo in privlačno. Pri tem pa je treba upoštevati nekaj navodil oziroma napotkov, s pomočjo katerih bo izvajanje vaj še uspešnejše:

  • Kvaliteta naj bo pred kvantiteto

    V mislih imejte, da ne gre za tekmovanje v tem, kdo lahko naredi več trebušnjakov oziroma vaj za krepitev trebušnih mišic. Precej pomembnejše je, da vaje za trebuh izvajate pravilno, četudi to pomeni kakšno ponovitev manj, saj se bodo le tako pokazali rezultati, ki jih želite doseči.
  • Vključite vaje za različne skupine trebušnih mišic 

    Ne omejujte se zgolj na klasične trebušnjake, ampak izvajajte tudi različne druge vaje za trebuh (plank). Posamezni trening naj bo sestavljen iz vaj, ki aktivirajo različne skupine mišic na območju vašega trebuha. Tako boste lažje dosegli želeni estetski učinek in uspešno preoblikovali svoj trebuh.
  • Vaje za moč kombinirajte z aerobno vadbo

    Trening za povečevanje moči, ki poteka z utežmi ali pa zgolj z uporabo lastne teže, je nedvomno pomemben del preoblikovanja postave. Vendar pa je za »topljenje maščob«, ki poskrbi, da lahko mišice sploh pridejo do izraza, pomemben tudi aerobni trening, pogovorno pogosto imenovan kar »kardio vadba«. V to skupino npr. spadata tek in plavanje.

Ne pozabite – trebušne mišice se oblikujejo tudi v kuhinji! 

Za konec bi vas želeli opomniti, da so vaje za trebuh sicer zelo koristne, vendar pa mora biti za zares izrazite rezultate vadba vedno kombinirana s premišljeno sestavljenim jedilnikom.

Izogibajte se predvsem enostavnim ogljikovim hidratom in popijte dovolj tekočine, najbolje kar vode, v katerih ni nobenih odvečnih kalorij.

Drugo v isti kategoriji:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *