Spletno oglaševanje je pomembno za vse akterje na spletu

Vprašajte se, zakaj je spletno oglaševanje v resnici sploh pomembno za vaše podjetje. Vsem nam je jasno, da se na spletu pojavlja na milijone različnih podjetij, posameznikov, organizacij, občin in še mnogo katerih drugih ustanov ali skupin, a nekateri med njimi imajo preprosto veliko večji obisk in s tem tudi potencialni zaslužek, kot drugi. Spletno oglaševanje pa je po eni strani namenjeno prav vsem, vendar pa si ga v resnici marsikdo ne more privoščiti.Spletno oglaševanje

Cena spletnega oglaševanja ni vedno in povsod ista

Tu se odpre vprašanje ali je podjetje, ki želi na spletu prodajati artikle ali storitve, v resnici dovolj dobro raziskalo trg, preden se je podalo na splet. Če bi ga, se verjetno marsikdo ne bi odločil za to vrsto posla, ampak bi poiskal katerega drugega, ki ga tudi obvlada in ga veseli, vendar ima manj konkurence in so lahko zaslužki v krajšem času veliko večji. Pomembno je namreč vedeti, da vas ne stane vsako spletno oglaševanje enako. Za nekatere vrste oglasov bo cena višja, za druge pa nižja, saj je manjša konkurenca, ki dviguje ceno na trgu. Ta namreč pogosto raste po sistemu, ki je podoben tistemu, ki ga poznajo avkcije. Tako lahko nekateri oglasi večkratno presegajo cene nekaterih drugih, ki se pojavljajo na istih straneh, vendar ciljajo na drugačno tržno nišo.

Merljivost spletnega oglaševanja je velika prednost

Spletno oglaševanje je sicer odlična zadeva, saj je povsem merljiva. Stranka lahko natančno vidi koliko oglasov se je prikazalo, kje so se prikazali in koliko so za to plačali ter kakšen je bil od tega izkoristek. Žal pa večina podjetij tega merjenja ne obvlada ali ne razume in tako dolgo časa plačuje za oglase, ki jim pripeljejo slab promet. Če ste si povečali obisk strani za 400%, na drugi strani pa se je vaša prodaja povečala le za 30%, potem je očitno, da nekaj delate narobe. Morda je spletno oglaševanje slabo nastavljeno in vam pripelje obisk na neko stran, ki ni dovolj prodajno usmerjena. Pogosto vas oglas odpelje na naslovnico neke trgovine, a od tam do izdelka je za marsikaterega kupca predolga pot in artikel bo ostal na vaši spletni polici, namesto da bi bil že zdavnaj dan v njegovo virtualno košarico in bil plačan z interentnim plačilnim sistemom.

Spletno oglaševanje je torej super in moderna možnost za promocijo neke spletne strani, spletne trgovine ali projekta. Stranka ga lahko dobro izkoristi, če zna spremljati sistem po katerem so jim vodene stranke, sicer pa se lahko tudi zgodi, da bo visoko plačala svojo ceno neizkušenosti na internetnem trgu, ki je bil že za marsikoga brutalen.
https://www.youtube.com/watch?v=O_BLVeYYuhc

Drugo v isti kategoriji: