Facebook oglaševanje

Facebook oglaševanje – kako se je vse začelo?

Danes skorajda ne najdemo več junaka, ki ne bi imel svojega profila na Facebooku ali naj bi vsaj vedel za to socialno omrežje. Čeprav so bili njegovi prvi začetki omejeni le na študente, pa danes lahko mirno rečemo, da gre za največje socialno omrežje na svetu. 

Več kot očitno je, da je Facebook z razlogom postal pravo mesto tudi za številna podjetja, ki želijo privabiti nove stranke ter oglaševati različne izdelke in storitve. 

Nastanek socialnega omrežja Facebook

Zgodbo o nastanku Facebooka v grobem pozna velika večina od nas, če ne pa vsaj vsi tisti, ki smo si ogledali film The Social Network. Gre za biografski film, ki govori o ustanovitelju socialnega omrežja Facebook, Marku Zuckenbergu, ki velja danes za enega najbogatejših Američanov. 

Mark Zuckenberg je ustanovil Facebook 4. februarja, leta 2004. Prvotno se je imenovalo The Facebook, katerega uporabniki so bili izključno samo študenti univerze Harvard.

Po prvem mesecu delovanja je bilo registriranih že več kot polovica vseh študentov, marca 2004 pa so dostop razširili še na študente univerz Stanford, Collumbia in Yale.

Toda pozor, to je šele začetek izjemno uspešne zgodbe. Do konca leta 2005 je bilo vključenih že preko 2.000 fakultet, 35.000 srednjih šol in zaposlenih iz 10-ih podjetij v ZDA in Kanadi. V tem času The Facebook tudi izgubi začetnico The in uporabljati se začne le Facebook. 26. septembra 2006 postane Facebook dostopen vsem starejšim od 13 let, ki imajo veljaven e-mail račun.

Zgodovina Facebook oglaševanja

Na začetku obstoja Facebooka je bilo oglaševanje namenjeno zgolj študentom, ki so želeli prodati svojo študijsko literaturo ali so iskali novega sostanovalca. Danes, ko Facebook že dolgo ni več omejeno le na posamezne univerze in je odprt za širšo javnost, pa je Facebook oglaševanje postalo popolnoma nekaj drugega.

Facebook oglaševanje za pridobivanje novih strank
Facebook oglaševanje je najboljša možnost za pridobivanje novih strank.

Facebook namreč filtrira vse uporabnike glede na podatke, ki so jih vnesli pri ustvarjanju svojega profila. To pomeni, da lahko podjetja oglašujejo le tistim, katerim so oglasi dejansko namenjeni. Če pa k temu dodamo še njegov izjemen doseg, je to več kot očitno daleč najboljša možnost za privabljanje novih strank.

Nasveti za oglaševanje na Facebooku

Da bi bilo oglaševanje na Facebooku čim bolj učinkovito, pa je dobro upoštevati nekaj nasvetov. Oglaševalsko kampanjo je vedno priporočljivo začeti z ozkim ciljnim občinstvom, ki ga postopoma širimo. Za večji učinek uporabimo Facebook Pixel, ki nam omogoča sledenje konverzijam, ponovno trženje ljudem, ki si ogledujejo naš izdelek, in ustvarjanje podobne publike.

YouTube video
Najboljša vadnica za Facebook oglaševanje za začetnike

Kadar objavljamo na Facebooku fotografije ali video posnetke, naj bodo le ti vrhunske kvalitete, saj bomo tako naredili na publiko največji vtis. Še posebej videoposnetki dajejo daleč najboljše rezultate Facebook oglaševanja, zato se je potrebno zanje toliko bolj potruditi. In tudi, ko je oglaševalska akcija v polnem zagonu, nikakor ne smemo pozabiti natančno spremljati njeno uspešnost.

Drugo v isti kategoriji: