Digitalno oglaševanje

Kateri so ključni kanali digitalnega oglaševanja?

Digitalno oglaševanje ali spletno oglaševanje je strategija pri oglaševanju, ki uporablja digitalne platforme, orodja in tehnologijo z namenom promovirati izdelke, storitve in blagovne znamke. Gre pravzaprav za vrsto oglaševanja, ki je torej usmerjeno na digitalne naprave, kot so pametni telefoni, računalniki, tablice, pametni televizorji.

Za doseganje publike spletno oglaševanje uporablja internet ter različne digitalne kanale. Ključni kanal digitalnega oglaševanja je na primer iskalni marketing. Slednje vključuje plačane oglase, ki se prikazujejo na iskalnikih, kot je na primer Google.

Oglaševanje na platformah

Družbena omrežja predstavljajo še enega od ključnih kanalov digitalnega oglaševanja. Oglaševanje na platformah, kot so Instagram, Facebook, Twitter, lahko ustvari ciljno usmerjene oglase, ki se prikažejo uporabnikom, in sicer na podlagi njihovega zanimanja, demografskih podatkov in ne nazadnje njihovih vedenjskih vzorcev.

Digitalno oglaševanje vključuje tudi e-poštno oglaševanje, ki zajema pošiljanje oglasnih sporočil ali promocij z e-pošto ciljnim strankam, ki so se prijavile na prejemanje novic. Slednje lahko predstavlja izjemno učinkovit način, da se ohrani stik z že obstoječimi strankami pa tudi pridobivanje novih.

V to je vključeno tudi video oglaševanje. Video oglasi se predvajajo na platformah, kot je Facebook ali pa YouTube. Video predstavlja izjemno angažiran format, ki omogoča vizualno pa tudi čustveno povezovanje z občinstvom.

Kaj je Google oglaševanje?

Google oglaševanje je najpogosteje označeno kot platforma za plačano oglaševanje, ki podjetjem, organizacijam pa tudi posameznikom zagotavlja, da lahko ustvarjajo oglase, ki se prikazujejo na različnih straneh Googla.

Google oglaševanje preko iskalnika rezultatov ali pa preko drugih oglasnih prostorov na internetu.
Z Google oglaševanjem lahko prehitite konkurente in hitreje dosežete svoje občinstvo. To je še posebej koristno za nova podjetja, ki želijo na primer promovirati svoje storitve na lokalni ravni.

Oglaševanje na Googlu torej omogoča, da lahko dosežejo ciljno publiko, kadar ta išče določene izdelke, storitve ali informacije. Slednje poteka preko iskalnika rezultatov ali pa preko drugih oglasnih prostorov na internetu.

Glavni tipi oglasov Google

Tipov Google oglasov je več. Med glavne se na primer uvrščajo iskalni oglasi, ki se prikazujejo v iskalnih rezultatih Googla, in sicer kadar uporabniki vpišejo specifične ključne besede. Oglasi se lahko pojavijo na vrhu ali pa čisto na dnu iskalnik strani.

YouTube video
Tu je video poln informacij, ki bo spremenil vašo strategijo Google oglaševanja. V manj kot 15 minutah bomo razčlenili 8 bistvenih vrst Google oglaševalskih kampanj, od katerih ima vsaka svoje edinstvene prednosti, slabosti in optimalne primere uporabe.

Med glavne tipe Google oglasa sodijo tudi tako imenovani prikazni oglasi. To so vizualni oglasi, na primer slike, animacije, videoposnetki. Prikažejo se na drugih straneh na spletu. Naj omenimo še video oglase, ki se torej predvajajo na YouTube kanalu ali pa na drugih video vsebinah. Tovrstni oglasi so prikazani pred, med ali po predvajanju videoposnetkov.

Drugo v isti kategoriji: