Digitalno oglaševanje ali spletno oglaševanje je strategija pri oglaševanju, ki uporablja digitalne platforme, orodja in tehnologijo z namenom promovirati izdelke, storitve in blagovne znamke. Gre pravzaprav za vrsto oglaševanja, ki je torej usmerjeno na digitalne naprave, kot so pametni telefoni, računalniki, tablice, pametni televizorji.
Za doseganje publike spletno oglaševanje uporablja internet ter različne digitalne kanale. Ključni kanal digitalnega oglaševanja je na primer iskalni marketing. Slednje vključuje plačane oglase, ki se prikazujejo na iskalnikih, kot je na primer Google.
Kazalo vsebine:
Oglaševanje na platformah
Družbena omrežja predstavljajo še enega od ključnih kanalov digitalnega oglaševanja. Oglaševanje na platformah, kot so Instagram, Facebook, Twitter, lahko ustvari ciljno usmerjene oglase, ki se prikažejo uporabnikom, in sicer na podlagi njihovega zanimanja, demografskih podatkov in ne nazadnje njihovih vedenjskih vzorcev.
Digitalno oglaševanje vključuje tudi e-poštno oglaševanje, ki zajema pošiljanje oglasnih sporočil ali promocij z e-pošto ciljnim strankam, ki so se prijavile na prejemanje novic. Slednje lahko predstavlja izjemno učinkovit način, da se ohrani stik z že obstoječimi strankami pa tudi pridobivanje novih.
V to je vključeno tudi video oglaševanje. Video oglasi se predvajajo na platformah, kot je Facebook ali pa YouTube. Video predstavlja izjemno angažiran format, ki omogoča vizualno pa tudi čustveno povezovanje z občinstvom.
Kaj je Google oglaševanje?
Google oglaševanje je najpogosteje označeno kot platforma za plačano oglaševanje, ki podjetjem, organizacijam pa tudi posameznikom zagotavlja, da lahko ustvarjajo oglase, ki se prikazujejo na različnih straneh Googla.

Oglaševanje na Googlu torej omogoča, da lahko dosežejo ciljno publiko, kadar ta išče določene izdelke, storitve ali informacije. Slednje poteka preko iskalnika rezultatov ali pa preko drugih oglasnih prostorov na internetu.
Glavni tipi oglasov Google
Tipov Google oglasov je več. Med glavne se na primer uvrščajo iskalni oglasi, ki se prikazujejo v iskalnih rezultatih Googla, in sicer kadar uporabniki vpišejo specifične ključne besede. Oglasi se lahko pojavijo na vrhu ali pa čisto na dnu iskalnik strani.
Med glavne tipe Google oglasa sodijo tudi tako imenovani prikazni oglasi. To so vizualni oglasi, na primer slike, animacije, videoposnetki. Prikažejo se na drugih straneh na spletu. Naj omenimo še video oglase, ki se torej predvajajo na YouTube kanalu ali pa na drugih video vsebinah. Tovrstni oglasi so prikazani pred, med ali po predvajanju videoposnetkov.
Drugo v isti kategoriji:
- Google oglaševanje je lahko zelo koristno za podjetja vseh velikosti
- Podatki na naših napravah
- Wordpress optimizacija kot ključni element uspešnosti vašega nastopa na spletu
- Pridobite nove stranke na spletu
- Povrnitev in reševanje podatkov iz trdih diskov
- Kako ustvariti dobro spletno stran?
- Reševanje podatkov iz računalniških naprav