Poznamo dve vrsti snežnih verig: jeklene in tekstilne. Razlike so velike, zato je pred nakupom dobro vedeti, čemu dajemo prednost. Za jeklene snežne verige se odločajo tisti, katerim je oprijem v snegu zelo pomemben. Te verige se namreč zarežejo mnogo globlje od tekstilnih. Vendar imajo tudi pomanjkljivost in sicer se z njimi ne smemo voziti takrat, ko je na cestišču komaj kaj snega oziroma je ta v manjših zaplatah. Kadar se z njimi vozite po razmočeni podlagi, jih lahko uničite.
Ne le to, škodite tudi cestišču, zato vas lahko policisti oglobijo s 120 evri. Na takšni podlagi se raje odločimo za tekstilne. Slednje so uporabne tudi samo na mokrem, le po suhi cesti se ne smemo voziti z njimi, saj bi jih lahko prehitro strgali. Kljub temu, da imajo tekstilne snežne verige veliko prednosti, v nekaterih državah še vedno ne sodijo pod obvezno zimsko opremo. Zato se pred odhodom v tujino pozanimajte, ali bodo dovolj tekstilne verige, ali jih boste morali zamenjati za jeklene. V Sloveniji pa se smatrajo kot obvezna zimska oprema, zato jih lahko brez težav uporabljamo.
Priporočljivo je, da so verige nameščene na vseh štirih kolesih, to pa zaradi prenosa moči med sprednjimi in zadnjimi kolesi in tudi zaradi diferencialov. V kolikor bi se vam zgodilo, da imate v vozilu le en par, ga namestite na isto os, pod nobenim pogojem verig ne nameščajte diagonalno. Medtem ko verig na štirikolesno gnanih vozilih najverjetneje ne boste potrebovali, saj so za takšno vozilo dovolj zimske gume za avto, pa jih za bolj zahtevne zimske podvige le namestite.
Kliknite tukaj za ponudbo in več informacij: http://www.withcar.si/ponudba/snezne-verige/verige/
Snežne verige iz vrvi
Ne poznamo le tekstilnih in jeklenih verig, ampak tudi snežne verige iz vrvi, ki so najcenejše. Komplet teh verig stane od petdeset evrov naprej. Najverjetneje se sprašujete, zakaj jih potem skoraj nihče ne uporablja. Odgovor je v zapleteni montaži, saj se lahko z njo zamudite tudi dve uri.