6 praktičnih korakov za izgradnjo blagovne znamke

Blagovna znamka daje podjetju posebno težo, zato mora biti zgrajena na poseben, podjetju lasten način. Ta namreč zelo vpliva na odločanje kupcev in poslovnih partnerjev. Postopek izgradnje blagovne znamke je zelo zapleten. Toda obstajajo praktični načini, kako izgradnjo blagovne znamke voditi v pravi smeri.

KORAK 1: določite vaš poslovni okvir

Osnova za to je seveda določitev vrednot, vizije in misije vašega podjetja. Vizija predstavlja usmeritev podjetja v prihodnost, pove nam kaj podjetje želi postati. Misija podjetja predstavlja kaj podjetje dejansko dela. Vrednote pa predstavljajo kulturo podjetja ter odnos podjetja do strank, poslovnih partnerjev in zaposlenih. Vse to je osnovni okvir v katerega bo uokvirjena blagovna znamka.

KORAK 2: določite vaš ciljni trg

Vitalnega pomena za vaše poslovanje je poznavanje in razumevanje idealnega kupca za vaše produkte. Kategorije, ki so podlaga na kateri določite idealnega potrošnika so spol, starost, poklic, prebivališče, dohodek in kupne navade.

KORAK 3: določite svojo vrednostno predlogo

S katerimi edinstvenimi dodanimi vrednostmi, ki jih preprosto ni mogoče prezreti, boste prepričevali vaše potencialne kupce. Poznati morate vaše ključne kompetence ter kaj vaše podjeteje počne najbolje. Prav tako ni dobro biti osredotočen na več stvari hkrati, da ne boste povzročili zmede na trgu. Fokusirajte se na eno stvar in jo predstavite v svoji popolnosti.

KORAK 4: razumevanje svojega produkta

Spoznajte vaš produkt tudi v najmanjših “intimnih” podrobnostih. Le tako boste namreč lahko ciljnemu trgu predstavili kaj na vašem produktu je tako svojevrstnega in posebnega, da ga je nemogoče prezreti oz. se mu izogniti.

KORAK 5: izdelajte svojo grafično in sporočilno podobo blagovne znamke

Dober logotip mora ponujati vizualizacijo tega, kaj vaše podjetje počne, kakšne so vaše vrednote, kakšno sporočilo pošiljate kupcem, itd.. Vse to je potrebno sporočiti na preprost a učinkovit način. Bodite pozorni na barve, oblike, oblike črk, besede, skrito sporočilo, ipd..

KORAK 6: razvijte celosten marketinški plan

Preizkusite različne marketinške strategije. Le s tem boste namreč dobili najboljši marketing mix. Prav tako bodite vedno aktivni pri oglaševanju v različnih medijih. Ne objavite le ene reklame v najbolj branem časopisu in čakajte, da bo zazvonil telefon. Uporabljajte različne pristope marketinga kot so reklame v medijih, odnosi z javnostmi, promocije, ipd.. Vse te aktivnosti vam zagotavljajo, da potrošniki ne bodo zlahka pozabili na vašo blagovno znamko in si jo bodo ob nakupovanju takoj priklicali iz spomina.

Če potrebujete pomoč pri izgradnji blagovne znamke, se obrnite na podjetje Logotip.si.

Drugo v isti kategoriji: