Promocijska darila

Promocijska darila za poslovne partnerje in zveste kupce

Promocijska darila so namenjena temu, da podjetje z njihovo uporabo posredno trži svojo blagovno znamko, svoje produkte ali storitve. Namreč, vsak lastnik podjetja želi v svojem poslovanju hitro rasti, se razvijati in preživeti neizprosno konkurenco na trgu. Pri tem so nekatere tradicionalne metode oglaševanja že nekoliko izpete.

Na današnjem trgu mora podjetje vložiti nekaj sredstev tudi v svoje kupce in poslovne partnerje. S tem gradi dolgoročne odnose, ki temeljijo na vzajemnosti. Odjemalci so namreč bolj naklonjeni tistim podjetjem, pri katerih za svoj nakup in lojalnost dobijo tudi nekaj v zameno, pa čeprav so to lahko le pokloni v obliki kemičnih svinčnikov, majic, kap ali USB ključev. Promocijska darila zato predstavljajo odlično naložbo v sklopu trženjske strategije, saj jih kupci tudi vsakodnevno uporabljajo in imajo zato veliko uporabno vrednost.

Katere izdelke naj podarimo našim poslovnim partnerjem?

Na promocijska darila lahko podjetje natisne svoj logotip ali neko značilnost, ki predstavlja blagovno znamko. Logotip podjetja pa je mogoče poudariti tudi z vezenjem na majice, kape, brisače in drug material iz tekstila.

Promocijska darila

Če bo podjetje izdelek s svojim logotipom podarilo svojim poslovnim partnerjem, je smiselno naročiti izdelke, ki so bolj poslovne narave. To so predvsem izdelki, ki so namenjeni za uporabo v pisarnah. Mednje štejemo kemične svinčnike, zvezke, kalkulatorje, USB ključe in prenosne baterije. Vsi to izdelki imajo uporabno vrednost, saj jih bodo zaposleni zagotovo vsakodnevno uporabljali.

Katere izdelke naj podarimo svojim zvestim kupcem?

Če bo podjetje promocijska darila poklonilo svojim zvestim kupcem, pa lahko izbira med različnimi izdelki, ki so na voljo pri ponudniku na spletni strani www.promotionalgifts.eu. Pri izbiri ustreznih artiklov pa je dobro upoštevati tudi dejavnost podjetja. Na primer, turistična agencija, ki nudi potovanja v eksotične države, lahko svojim kupcem podari torbe za plažo, brisače, poletne šilt kape ali torbice za dokumente.

Kozmetično podjetje pa lahko svojim zvestim kupcem podari izdelke za nego in dobro počutje. To so lahko kozmetične torbice, kozmetična ogledala ali set za manikuro. Za čim bolj učinkovito promoviranje blagovne znamke je zatorej dobro izbrati tak trženjski artikel, ki ga bo kupec hitro povezal z dejavnostjo podjetja.

Drugo v isti kategoriji:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *