Med pomembnejše elemente poslovanja spadajo tudi poslovna darila. Z njimi lahko pridobite novo stranko, ohranite obstoječo ali stkete še močnejše vezi z vašimi poslovnimi partnerji. Iskanje pravega poslovnega darila pa je morda za vas pogosto stresna naloga. Zavedate se, da lahko napačno izbrano darilo naredi negativen učinek.
V nadaljevanju vam podajamo nekaj smernic, kako lahko primerno izberete poslovna darila in se tako na eleganten način izognete nepredvidljivim dogodkom, ki bi morda ogrožali celo vaše nadaljnjo poslovno pot in uspeh.
Kazalo vsebine:
Osebne ali profesionalne narave?
Najpomembnejše pravilo pri izbiri poslovnega darila je to, da si izberete takega, ki bi razveselilo tudi vas. Prav tako je potrebno paziti na to, da poslovna darila odražajo vašo osebnost ter podobo vašega podjetja. Vprašati se morate, ali si želite, da vas obdarovanci vidijo v profesionalni ali sproščeni luči.
Poslovna oziroma promocijska darila so vsekakor osebne narave, a hkrati ne preveč. Nikakor niso primerna darila v obliki cvetja, parfumov ter podobnega. Če je poslovno darilo vezano na praznik, poseben dogodek ali mejnik, je veliko bolje, da je profesionalne narave. Tudi hrana je lahko dobrodošla pri tovrstnem obdarovanju, vendar se morate zavedati, da je lahko problematična, sploh če svojih poslovnih partnerjev ne poznamo dovolj dobro. Če se boste vendarle odločili zanjo, potem vam svetujemo, da se odločite za personilizirane piškotke.
Zelo priljubljena so vgravirana darila, ki lahko o vas povedo, da ste zelo uspešni in da imate hkrati še smisel za vrhunski stil.
Pomembnost embalaže in zavijanja
Vsekakor je zelo pomembno še, da si vzamete dovolj časa še za zavijanje darila. Veliko pozornost namenite tudi embalaži, v kateri bodo shranjena poslovna darila. Embalaža bo prav tako kot darilo samo odražala sliko vašega podjetja.
Paziti morate tudi na to, da vaš logotip podjetja ne bo preveč vsiljivo natisnjen na darilo. Mesto logotipa izberite previdno. Če sodelujete z mednarodnimi partnerji, morate v obzir vzeti njihovo kulturo obdarovanja. Pametno je torej del svojega poslovnega kapitala nameniti za poslovna darila. S tem ne boste povečali le prepoznavnosti vaše blagovne znamke, temveč vas bodo vaše stranke ter poslovni partnerji še bolj cenili. Nikar pa ob tem ne pozabite še na svoje zaposlene in bližnje.