Pridobite nove stranke na spletu

Za pridobivanje novih strank ni več dovolj samo upoštevanje pregovora »dober glas seže v deveto vas«, saj se na trgu vsakodnevno pojavlja vse več podjetij z podobnimi ali enakimi storitvami po konkurenčni ceni. In tako pogosto dober glas ne seže dovolj daleč, da bi resno podjetje lahko preživelo, kaj šele ustvarjalo dobiček.

Večino iskanja izvajalcev storitev ali pa izdelkov danes uporablja spletne iskalnike, kot način iskanja in preverjanja ponudnikov. Zato je na prvem mestu treba poskrbeti, da je naša spletna stran v iskalnikih uvrščena čim višje, saj večina iskalcev preveri le prve zadetke iskanja. To se lahko doseže z optimizacijo spletne strani, kar je en od načinov, ki omogoča, da pridobite nove stranke na spletu.

Pomembno je tudi spletno oglaševanje, saj razen preko iskalnikov potencialni naročniki oz. kupci do naše strani težko najdejo. Takšno oglaševanje lahko poteka na več načinov, od katerih je potrebno izbrati pravega za našo storitev oz. izdelek, glede na želeno ciljno skupino. Vse bolj priljubljeno je tudi tako imenovano facebook oglaševanje, kjer preko nagradnih iger podjetja širijo svoj krog »oboževalcev«.

Vsi poznamo tisti »všečkaj, deli in zadeni«, čeprav takšni »oboževalci« le resno postanejo ali pa ostanejo redne stranke podjetja. Je pa to učinkovit način za predstavitev blagovne znamke oz. podjetja, kjer z relativno nizkimi stroški (odvisno od vrednosti ponujene nagrade) dosežemo precej velik krog ljudi. Pridobivanje novih strank lahko poteka tudi preko spletnih forumov, kjer se zadržujejo uporabniki, ki bi jih naša storitev ali izdelek utegnila zanimati.

Vse več je namreč majhnih specializiranih forumov, poleg tega pa je dobro spremljati tudi objave uporabnikov na bolj »splošnih« forumih, kjer lahko vsak trenutek kdo prosi za nasvet glede nakupa. Tako lahko svoj izdelek učinkovito priporočimo, ali pa v primeru negativne reklame le-to tudi utemeljimo in ji zmanjšamo pomen.

Podjetja in posamezniki vse bolj množično sodelujejo tudi pri objavljanju popustov, ki veljajo ob nakupu storitve ali izdelka preko druge spletne strani, pri čemer pa je treba biti pozoren na to, da je na zalogi dovolj izdelkov glede na prodane kupone za popust, oz. da imamo možnost izpolniti naročilo storitve v doglednem času.

Written by Matej November 20, 2012
You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply