Pomembnost prsnih mišic

Vsaka vrsta vadbe nam prinese velike prednosti pri zdravju in počutju. Velikokrat pa ravno spregledamo prsni koš, kot del telesa, ki je potreben vaje. Vaje za prsni koš so zelo pomembne, saj bomo učvrstili mišice, ki so potrebne za raznovrstne gibe. Poleg tega pa tako hitro izgubimo odvečne kalorije in izboljšamo fizičen izgled našega telesa. Dejstvo je, da prsni koš vsebuje mišice, ki skrbijo za držo, dihanje ter dvigovanje stvari. S primernimi vajami pa bomo izboljšali držo telesa ter imeli več energije v vsakdanjem življenju.

Zgradba mišic v prsnem košu

V prsnem košu se nahajajo dve veliki skupini mišic. Zadolžene so za premikanje rok po telesu, kot tudi za bolj kompleksne gibe. Upogibanje, addukcija in vrtenje rok ne bi bilo možno brez sledečih dveh skupin mišic:

Pektoralis major

To največje prsne mišice, ki ležijo takoj pod prsmi. Omogočajo premikanje rok in nadlahtnice – kost roke, ki poteka od rame do komolca.

Pektoralis minor

To je majhna mišica trikotne oblike, ki se nahaja pod pektoralis major. Njena naloga je, da pritisne na ramo in tako vzdigne lopatico. Tako lahko stabilizira, rotira in potisne lopatico navzdol. Poleg tega pa razširi rebra pri globokem vdihu zraka.

Vsaka vaja za prsni koš ojača mišice

Dejstvo je, da vsaka vaja za prsni koš na en ali več načinov gradi prsne mišice. Vsaka vaja pa bo imela drugačen vpliv na stimulacijo našega prsnega koša. Zelo pogosto je uporaba uteži, ko ležimo na hrbtu ali pa sedimo. Naprava za potisk s prsi je odlična za treniranje pektoralis major mišic, saj je zelo učinkovita. Z majhno spremembo kota potiskanja rok lahko opravimo vaje za različne dele prsnega koša. Tako bomo tudi lahko izboljšali moč različnih skupin mišic v našem telesu.

Prednosti utrjenih pektoralis major in pektoralis minor mišic

Pri vsakodnevnem življenju uporabljamo mišice v prsnem kožo za različne naloge. Tako so odpiranje vrat, pranje las, vzdigovanje predmetov, prehajanje iz sedečega v stoječ položaj in podoba opravila v veliki meri odvisna od moči mišic v zgornjem delu telesa. Pozitivne spremembe na telesu pa bomo tudi opazili v:

Boljši drži telesa

Vaje za prsni koš izboljšajo gibljivost in moč nekaterih največjih mišic v našem telesu. Tako bo drža telesa boljša pri hoji, sedenju in drugih aktivnostih. Obenem pa bomo tudi imeli bolj stabilen ramenski sklep, kar pomeni, da bomo lažje prenašali težja bremena.

Lažje dihanje

Pri dihanju prsne mišice razširijo rebra, da ustvarijo prostor za širša pljuča. Z gradnjo mišic okoli reber, bo dihanje lažje in veliko bolj učinkovito.

Izklesan izgled prsnega dela telesa

Z vadbo prsnega koša se bomo znebili maščobnih oblog. Tako bomo izboljšali izgled našega telesa in se počutili bolj samozavestno. Za ženske je omenjena vadba tudi zelo pomembna, saj tako pridobijo mišično maso okoli prsnega tkiva. To pa nudi dodatno naravno oporo za prsi.

Preprečimo nastanek poškodb

Z bolj utrjenim prsnim delom telesa se lahko izognemo mnogim poškodbam pri delu. Pomembno pa je seveda, da pred vsako vajo telo ogrejemo s preprostimi 5-10 minutnimi vajami. Strokovnjaki priporočajo, da se sprva lotimo bolj lahkih vaj in dvigujemo lažja bremena. Tako svoje telo ne bomo preveč obremenili ter bomo počasi pridobivali mišično maso.

Na spletni strani www.corpoperfetto.com si lahko preberemo veliko koristnih nasvetov o pravilni dieti in mnogih različnih vadbah za telo. Obenem pa lahko kupimo različna prehranska nadomestila, ki nam bodo omogočila boljše počutje in več energije.

Drugo v isti kategoriji: