Pri prodaji vedno velja, da imate lahko še tako dobre izdelke, a vam jih brez primernih marketinških pristopov ne bo uspelo prodati. Pri spletnih trgovinah se pogosto sprašujemo, kaj je tisto, kar vpliva na uspeh. Pogosto opazimo, da obstajajo spletne prodajalne z identično ponudbo, vendar nekatere ustvarjajo dobiček, druge pa izgubo. V čem je trik oziroma kako poskrbeti, da bo spletna trgovina kar najboljša, si lahko preberete na spletnemu poslu in tehnologijam posvečeni strani www.neovizija.com, sami pa smo vam pripravili še nekaj zanimivih dodatnih nasvetov.
Stranke je potrebno znati razveseliti
Tisti, ki se že daljši čas ukvarjajo s spletno prodajo, vedo, da ponudba ni vedno odločilna. Ta je lahko povsem enaka kot pri drugih prodajalcih in ni nujno, da je unikatna ali izven spleta težko dosegljiva. To lahko hitro opazimo na primer pri spletnih trgovinah z zdravo prehrano in prehranskimi dodatki, kjer se povsod najdejo chia semena, msm prah, maca in podobno, pa vendar ene cvetijo, druge pa ne. Kaj je torej tisto, kar dopolnjuje splošno zasnovo trgovine oziroma njen videz ter funkcionalnost, ponudbo in cene?
Stanke se bodo počutile bolj domače, če se odločite za:
- naslavljanje po njihovem osebnem imenu (dragi Janez, in ne dragi kupec);
- enostavno komunikacijo, da se lahko na vas vedno obrnejo prek elektronske pošte, v živo prek strani in tudi prek telefona (vprašanja o izdelkih in želja po več informacijah ter nasvetih niso redkost);
- anketiranje obiskovalcev trgovine in kupcev (vsakdo rad izrazi svoje mnenje, če ga znamo ceniti, s tem pa nam da tudi marsikatero dobro idejo);
- pošiljanje “paketa dobrodošlice” v obliki .pdf, kjer novo stranko nagovorite, se predstavite, jo seznanite s trenutno vročo ponudbo, ponudite odgovore na najpogosteje zastavljena vprašanja;
- ponudite video posnetke s predstavitvijo uporabe izdelkov, nasveti;
- ob nedosegljivosti oziroma takrat, ko ni mogoče takoj odgovoriti, uporabljate avtomatski odzivnik, ki stranki pove, da ste prejeli njeno elektronsko pošto in se boste potrudili čim prej odzvati pisno ali s klicem;
- brezplačne dodatne nasvete glede tematik, povezanih z vašo ponudbo (na primer, kako izbrati čevlje za maturantski ples ali za v hribe, če prodajate čevlje);
- dodajanje osebno, ročno napisanih sporočil zahvale v poslane pakete z izdelkom in računom;
- redno odzivanje na komentarje in ocene izdelkov na strani trgovine;
- promocijo in “klepetanje” na družbenih omrežjih;
- programe zvestobe, kjer se zbira točke za popuste;
- presenečenja, na primer popust ob rojstnem dnevu kupca, dodaten promocijski material v paketu skupaj z naročenimi izdelki, drobno presenečenje za otroke (če ob prijavi označijo, da jih imajo) …
Spletna prodaja zahteva za uspeh veliko dela in pravo mojstrstvo v komunikaciji ter trženju. Če ste menili, da je treba le nabaviti izdelke, jih ponuditi na spletu ter zapakirati in odposlati kupcem, ste se precej ušteli. Takšna spletna trgovina enostavno ne more biti uspešna.
Preden se sami lotite prenove strani ali celo izdelave na svoje, vseeno še enkrat dobro premislite. Morda bi delo raje prepustili strokovnjakom? Spletne strani in trgovine skrivajo v ozadju mnogo različnih elementov, za katere ne morete vedeti kako pomembni so, slediti vsem novostim in jih uspešno implementirati. Izdelava spletnih strani preprosto ni opravilo za študenta, ampak je zahteven projekt, ki ga uspešno opravijo samo najboljša in specializirana podjetja.
Drugo v isti kategoriji:
- Izdelava spletnih trgovin
- Google oglaševanje je lahko zelo koristno za podjetja vseh velikosti
- Wordpress optimizacija kot ključni element uspešnosti vašega nastopa na spletu
- Gostovanje spletnih strani
- Komu naj se zaupa izdelava spletnih trgovin?
- Hitra in kvalitetna izdelava spletnih trgovin
- Gostovanje spletne strani naj bo preudarno izbrano