Kako do fit telesa?

Kljub splošnemu prepričanju fit telo ni tisto, ki je mišičasto ali neverjetno močno in vzdržljivo. Fit telo je predvsem zdravo telo, ki je polno funkcionalno in tako kos vsemu, kar ga čaka pri vsakdanjih dejavnostih. Da bi z njimi opravili z lahkoto, moramo biti fit oziroma čili, za kar je potrebna splošna telesna pripravljenost. To si lahko pridobimo z različnimi načini gibanja, pri tem pa je pomembno predvsem to, da je gibanje pravilno. Z nepravilnim treningom si lahko nakopljemo težave ali celo poškodbe.

Rekreacija naj bo redna

Da boste fit, se je treba gibati nekajkrat na teden. Nekatere aktivnosti so povsem preproste, na primer hoja ali obiskovanje bližnjih hribov. Druge so zahtevnejše, na primer tek. Če se zahtevnejših športnih vadb lotevate na novo, je običajno priporočljivo, da imate pri tem pomoč. Pravilnega gibanja se je namreč treba naučiti in zlasti pri teku pogosto prihaja do težav, ker ne obvladamo prave tehnike. Več o pravilni vadbi si lahko preberete na spletni strani Fitman.si.

Poskrbite za aerobno vadbo in vadbo za moč

Aerobna vadba skrbi za splošno vzdržljivost in predvsem za srce in ožilje. Velja za nizko intenzivno vadbo, pri kateri se tudi maščobe najhitreje porabljajo. Vedno pa jo je treba kombinirati z vadbo za moč. Da bi bili fit, morajo biti naše mišice v dobrem stanju, saj so prav one tiste, ki premikajo naše telo. Naj bodo torej močne!

Fit telo ni telo brez maščobe

Za telo s čim manj maščobe si običajno prizadevajo bodibilderji, pa še ti zgolj pred tekmo, ko se mora pokazati vsaka mišica. Sicer pa telo maščobe potrebuje in kadar jih je premalo, je naše življenje ogroženo. Ne razmišljajte torej o hujšanju, ki bo zmanjšalo maščobne zaloge, temveč predvsem o aktivnem življenju, ki bo sicer na maščobe vplivalo, vendar bo predvsem okrepilo telo. Bolj kot kakšen kilogram maščobe preveč je pomembno, da imate primerno mišično maso in primerno gostoto kosti.

Skrbite za celo telo, ne za posamezne dele

Fit ljudje skrbijo za telo v celoti. Nič vam ne koristi, če se vsak dan trudite za velike bicepse na nadlakteh ali vidne trebušne mišice, če pa hkrati nimate moči v nogah in niste telesno vzdržljivi. Potrebno je ravnovesje, saj je zgolj tako lahko telo polno funkcionalno in kos vsem naporom.

Pazite na prehrano

Ne jejte zato, da bi v telo vnesli kalorije. Jejte zato, da ga oskrbite s hranili! Pomembno je, da hrano uravnotežite in tako poskrbite, da ima telo dovolj makro hranil, prav tako pa tudi mikro hranil.

Written by Matej April 24, 2017
You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply