Recept za uspešno spletno trgovino

Pri prodaji vedno velja, da imate lahko še tako dobre izdelke, a vam jih brez primernih marketinških pristopov ne bo uspelo prodati. Pri spletnih trgovinah se pogosto sprašujemo, kaj je tisto, kar vpliva na uspeh. Pogosto opazimo, da obstajajo spletne prodajalne z identično ponudbo, vendar nekatere ustvarjajo dobiček, druge pa izgubo. V čem je trik oziroma kako poskrbeti, da bo spletna trgovina kar najboljša, si lahko preberete na spletnemu poslu in tehnologijam posvečeni strani www.neovizija.com, sami pa smo vam pripravili še nekaj zanimivih dodatnih nasvetov.

Stranke je potrebno znati razveseliti

Tisti, ki se že daljši čas ukvarjajo s spletno prodajo, vedo, da ponudba ni vedno odločilna. Ta je lahko povsem enaka kot pri drugih prodajalcih in ni nujno, da je unikatna ali izven spleta težko dosegljiva. To lahko hitro opazimo na primer pri spletnih trgovinah z zdravo prehrano in prehranskimi dodatki, kjer se povsod najdejo chia semena, msm prah, maca in podobno, pa vendar ene cvetijo, druge ne. Kaj je torej tisto, kar dopolnjuje splošno zasnovo trgovine oziroma njen videz ter funkcionalnost, ponudbo in cene?

Stanke se bodo počutile bolj domače, če se odločite za:

  • naslavljanje po njihovem osebnem imenu (dragi Janez, in ne dragi kupec);
  • enostavno komunikacijo, da se lahko na vas vedno obrnejo prek elektronske pošte, v živo prek strani in tudi prek telefona (vprašanja o izdelkih in želja po več informacijah ter nasvetih niso redkost);
  • anketiranje obiskovalcev trgovine in kupcev (vsakdo rad izrazi svoje mnenje, če ga znamo ceniti, s tem pa nam da tudi marsikatero dobro idejo);
  • pošiljanje “paketa dobrodošlice” v obliki .pdf, kjer novo stranko nagovorite, se predstavite, jo seznanite s trenutno vročo ponudbo, ponudite odgovore na najpogosteje zastavljena vprašanja;
  • ponudite video posnetke s predstavitvijo uporabe izdelkov, nasveti;
  • ob nedosegljivosti oziroma takrat, ko ni mogoče takoj odgovoriti, uporabljate avtomatski odzivnik, ki stranki pove, da ste prejeli njeno elektronsko pošto in se boste potrudili čim prej odzvati pisno ali s klicem;
  • brezplačne dodatne nasvete glede tematik, povezanih z vašo ponudbo (na primer, kako izbrati čevlje za maturantski ples ali za v hribe, če prodajate čevlje);
  • dodajanje osebno, ročno napisanih sporočil zahvale v poslane pakete z izdelkom in računom;
  • redno odzivanje na komentarje in ocene izdelkov na strani trgovine;
  • promocijo in “klepetanje” na družbenih omrežjih;
  • programe zvestobe, kjer se zbira točke za popuste;
  • presenečenja, na primer popust ob rojstnem dnevu kupca, dodaten promocijski material v paketu skupaj z naročenimi izdelki, drobno presenečenje za otroke (če ob prijavi označijo, da jih imajo) …

Spletna prodaja zahteva za uspeh veliko dela in pravo mojstrstvo v komunikaciji ter trženju. Če ste menili, da je treba le nabaviti izdelke, jih ponuditi na spletu ter zapakirati in odposlati kupcem, ste se precej ušteli. Takšna spletna trgovina enostavno ne more biti uspešna.

Written by Matej June 14, 2017
You can leave a response, or trackback from your own site.

Leave a Reply